divendres, 26 de juny del 2026

Últim dia de curs

 Avui diem adéu al curs de primer de primària, un curs en que hem crescut i hem après moltes coses. 

Ara toca descansar i gaudir de l’estiu. 


Bones vacances ! 

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada